Videók

IndaFotó képek

Most...

Honnan olvasnak

Látogatóim

free counters

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2009.12.20. 12:54 tibor.hajdu

Vasárnapi ebédre - Disznótoros

Ma Vasárnap lévén valami könnyű egyszerű ebédet gondoltam, ami esetlegesen ki is tudja szolgálni a Vasárnapi jelzőt. Ezért előkaptam a fagyasztóbol egy adag véres, májas hurkát meg egy darabka kolbászt. Vöröskáposztát már beszereztem a krumplival együtt még a héten. A káposztáról leszedtem a felső leveleket, legágtam a torzsáját, majd legyalultam, hogy vékony hosszanti csíkokat kapjak. Fogtam egy nagyobb fej hagymát és apróra vágtam. Ezt kevés olajson megdinszteltem, majd a cukor felét hozzáadtam. Beleraktam a káposztát, átforgattam az edényben, majd jöhetett a cukor többi része és az ecet. Miután ez megvolt gyors kavarás rajta, mehet rá a fedő és már párolódik is. Ne felejtsük el kavargatni miközben párolódik. Addig oda lehet tenni a főni a héjábanfőtt krumplit a hagymás krumpli körethez.

Akkor a hozzávalók:

Párolt káposzta:

  • 1 kis fej vöröskáposzta
  • 3 ek. cukor
  • 4 ek ecet
  • 1 tk só
  • 1 fej vöröshagyma

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tiborhajdu.blog.hu/api/trackback/id/tr81610777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a_mama_főztje 2010.01.04. 15:41:48

Szerintem a párolt káposztából kifelejtetted a köménymagot. Egyébként nagyon finom lehetett.
süti beállítások módosítása