Videók

IndaFotó képek

Most...

Honnan olvasnak

Látogatóim

free counters

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

2009.07.18. 08:48 tibor.hajdu

Pár fotó a kertből

Sajnálatos módon, mostanság nem foglalkoztam a veteményessel azon kívül, hogy locsoltam a növényeket. Ez meg is látszik rajta, gazos majdnem mindenhol. A retek szinte ki sem látszik már a gaz, és fű közül. Ez a nagy meleg rányomja a bélyegét a munkakedvemre, mert az nincs túl sok. De talán majd most megint újabb lökést kapok, ugyanis kint jártam és elkezdtem közelebbről szemrevételezni a veteményeket. S láss csodát igen szép fejlődést mutatnak, sőt mi több tegnap már le is szedtem az első zöldpaprikámat. Természetesen meg is kellett kóstolni. Nem túl erős, csak egy picit csípős, persze lehet, hogy hagyni kellett volna még pár napig, de ennyire nem értek még hozzá.

Na de lássuk a képeket.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tiborhajdu.blog.hu/api/trackback/id/tr711252667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása